Re: Wydajnosc Kart graficznych w laptopach oraz o samych laptopach

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 14 Jan 2004 - 12:06:38 MET

Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.pl> wrote:

> Osobiście nie mam pojęcia, jak działa serwis HP. Wszystke notebooki
> HP, z jakimi miałem do czynienia były absolutnie bezawaryjne :).

Z notebokami i iPAQ'ami to mialem wiekszy problem bo sie zdazaly DOA :/

Ale serwis HP to tragedia. Kpina z klienta w zywe oczy. Odsylaja np
drukarki (drozsze modele) i apartay cyforwe inne egzemplarze z
przeklejonym numere seryjnym, przekroczanie czasu naprawy to norma. Juz
nie wspomne, ze nadaja tysiace numerow podczas zgloszenia ktore o kant
d... mozna bo i tak zawsze pytaja o co innego. No i standardowa odpowiedz
dzialu wsparcia "Pierwszy raz sie z czym takim spotykamy". :) No ale
bycie HP Business Partner to w koncu prestiz :)

--
Krzysiek Szczepanek
"Taken by surprise stigmatized by the things I've seen with my own eyes,