Re: Wydajnosc Kart graficznych w laptopach oraz o samych laptopach

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Wed 14 Jan 2004 - 11:25:42 MET

On 14 Jan 2004 11:18:00 +0100, Krzysiek Szczepanek wrote:

> Za serwis i za duza ilosc DOA, HP zdecydowanie mowie NIE :)

Osobiście nie mam pojęcia, jak działa serwis HP. Wszystke notebooki HP,
z jakimi miałem do czynienia były absolutnie bezawaryjne :).

Ale jak jest po fuzji z Compaqiem, to już nie wiem :/

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!