Re: Jaka plyta (KT600) w kontekscie FSB?

Autor: uoper (uoper_at_o2.pl)
Data: Tue 13 Jan 2004 - 23:17:07 MET

> jaka plyta (najchetniej na KT600) bez wodotryskow, stabilna
> oczywiscie ;) i przede wszystkim z mozliwoscia zmiany fsb na 166
> niezaleznie od pci/agp?

pewnie mnie zaraz zjadą ale polecam Ci ASRock K7S8X jest choćby tu
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=20019761 (nie moja aukcja - jest
ich dyużo na allegro) przy tej cenie masz Lan/dzwięk u mnie chodzi na niej
Athlon 1700xp+ na ustawieniach 200x11 - jutro pobawię się mnożnikiem bo
dopiero dzisiaj dowiedziałem się że jest taka możliwość :D