Jaka plyta (KT600) w kontekscie FSB?

Autor: Rymasz (mrymasz_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 13 Jan 2004 - 17:49:48 MET

Post jakich tysiace pewnie, ale sie juz pogubilem.

Mam plytke MSI KT3V... i procka 1700+ o wspanialych
mozliwosciach :) No i mam wizje puszczenia go na FSB 166,
co by chodzil "synchronicznie" z DDR'ami 333. Tyle tylko, ze
na mojej plycie po operacji zmiany FSB zmienia mi sie
czestotliwosc pci z 33 na 41 i analogicznie agp na 82 co mnie
dosyc martwi i wolalbym tego uniknac. Stad pytanko do Was:

jaka plyta (najchetniej na KT600) bez wodotryskow, stabilna
oczywiscie ;) i przede wszystkim z mozliwoscia zmiany fsb na 166
niezaleznie od pci/agp? Sieciowke i dzwiek mam osobno. Z firewire
itp. nie korzystam, wiec wyposazenie moze byc na min. Dodatkowym
atutem byloby nieposiadanie wiatraczka na chipsecie :)

Sa takie? Nforce2 odpada: okrojonego raczej nie chce, ram mam w 1
kosci i wogole spodziewam sie pod linuxem kosmicznych problemow :)

Za wszelkie podpowiedzi wdziecznosc gwarantowana :)

WBR Rymasz