Re: Drgający obraz monitora

Autor: Robert (robert_as_at_wp.pl)
Data: Tue 13 Jan 2004 - 20:32:16 MET

> To go odsuń na przynajmniej 30 - 40 cm od komputera...
> pole magnetyczne z transformatora potrafi dość skutecznie
"zadrgać" obraz...

...ja zawsze twierdze ze monitor drga nie od zasilania tylko
od.. sciany (kabli w niej idacych). Nie ma znaczenia czy
zasilamy przez UPS-a czy sam kabel bez zadnej listwy.
Najlepiej troche pokrecic monitorem w zakresie zasiegu kabla
albo podlaczyc w pokoju obok i zobaczyc co sie dzieje. zdaje
sie ze nawet glosniki umieszczone w sasiedztwie monitora
moga zaklocac prace cewek na kineskopie a wielu wlasnie po
obu stronach monitora stawia glosniki.
Pozdrofka
Robert