Re: Drgający obraz monitora

Autor: m.neo (m.neo_at_wp.pl)
Data: Thu 15 Jan 2004 - 09:28:30 MET

Witam!
A co powiecie na taki problem.
Od kilku dni mam podczas logowania do systemu (xp) takie zjawisko zanikajacy
obraz (dosłownie jest ciemny)
i za raz sie pojawia znowu. To samo sie dzieje gdy chcem wejść w
zaawanosowane ustawienia ekranu.
Nigdy wcześniej nie miałem tego problemu.
Jeszcze co mnie dziwi to że w zaawansowany ustawieniach ekranu na zakładce
monitor w częstotlkiwości
odświeżania ekranu wartoś maksymalna to 200 Hz, gdzie nigdy w czesniej nie
miałem wiecej jak 85Hz przy
rozdzielczosci ekranu 1024/768.

Pozdrawiam
Pinio