Re: zwalnianie kompa przy kopiowaniu przez siec

Autor: peterphk (peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl)
Data: Tue 13 Jan 2004 - 19:15:44 MET

> sytsuacja jest nastepujaca:
> na tych dwoch komputerach jest inny system, na 1 jest XP, na 2-im win2000
> zamienilem sieciowke miedzy kompami i jest podobnie, czyli to nie wina
> systemu,
> niestety sprawdzalem to na tym samym kablu poniewaz do pokoju wchodzi mi
> jeden kabel, a siec na drugim kompie mam poprzez udsotepnianie polaczenia
> zastosowanie dodoatkowej karty sieciowej (tez rtl8139)
> zatem teraz nie wiem czy to wina kabla od kompa do huba, czy moze tej
> sieciowki przez ktora dochodzi internet, czy tez moze dzieje sie to przez
> [...]

Co jeden post to opisujesz coraz wiecej szczegolow ktore wplywaja dodatkowo
na placzenie ... juz same 2 sieciowki w jednym kompie moga robic tutaj
balagan a co dopiero jak w 2 kompach jest rozny system ... proponuje nie
korzystac z udostepniania plikow tylko postawic jakis server ftp (np. G6 FTP
Server) i przez niego przesylac pliki. Wtedy nie bedzie sytuacji zamulenia
kompa bo to ty ustalasz jaki ma miec transfer uzytkownik ktory od ciebie
sciaga ...