Re: teac

Autor: TK (nospam-kochmans_at_polbox.com)
Data: Tue 13 Jan 2004 - 15:05:10 MET

Użytkownik Pawel napisał:
> Witam
> Co myslicie o napedach DVD firmy Teac. Slyszalem ze sa bardzo dobre poniewaz
> wszytskie trybki, przekladnie wewnatrz obudowy napedu sa z metalu. A moze
> lepsze sa DVD Asusa?

Kiedys mialem naped DVD firmy Toshiba, potem z pewnych powodow
przesiadlem sie na TEACa (model DV-516E) i dosc szybko tej decyzji
pozalowalem (zadalem sobie sporo trudu by odzyskac Toshibe). TEACa moim
zdaniem dyskwalifikuje to, ze nie nadaje sie do ogladania filmow DVD,
gdyz przy ich odtwarzaniu wchodzi na maksymalna predkosc obrotowa. Ryk
jest potworny a po 20 minutach plytka jest rozgrzana do czerwonosci.
Oczywiscie zadne spowalniacze nie dzialaja.
Ponadto brakowalo mi w nim cyfrowego wyjscia audio.
A jesli chodzi o zalety, to trzeba przyznac, ze przy odczycie danych
osiagal wyzsze szybkosci niz inne napedy, z ktorymi mialem do czynienia,
ale tez roznica nie byla na tyle duza, zeby mnie do tego napedu przekonac.