Re: Maty głuszące.

Autor: Norbert (norbert.kaminski_at_wp.pl)
Data: Tue 13 Jan 2004 - 03:55:27 MET

W artykule news:btu3r9$gvk$1_at_korweta.task.gda.pl,
niejaki(a): Flashi z adresu <flashi@_usun_to_pf.pl> napisał(a):

> Na przodzie przy wyciszonej szczelnej obudowie powinien byc
> zainstalowany wiatrak dmuchajacy do srodka chlodnym powietrzem

Mam zamontowany w tym komputerku... nie mam tylko zamontowanego
wydmuchujacego ale mysle ze zasilacz przejmie jego funkcje :-)
Jutro...o kurka..juz dzis jade do castoramy w poszukiwaniu mat z korka bo
ceny na allegro mi sie wydaja duuuzo zawyzone.
A moze nzjade jakis leprzy material...zobacze...przyklejal bede tasma
dwustronna bo klejem nie chce ubodowy wewnatrz oszpecic w razie demontarzu
potem.

--
******* norbert.kaminski_at_wp.pl **** gg:1334053 **********
** PIV3GHz, 1GB-HYPERX, ABIT IC7 MAX3, CHIEFTEC 420W ****