Re: HP 1300 - dolny margines??

Autor: Jacek (punymra_at_cybpzna.cy)
Data: Tue 13 Jan 2004 - 18:05:29 MET

Nieustraszony(a) niczym A.Szular napisał(a):
> Witam wszystkich!
> Jakim wpisem w pliku *.PJL (ustawienia drukarki) wysyłanym z poziomu
> dos-a do tej drukarki wyłączyć kontrolę dolnego marginesu. Poprostu żeby
> drukowała do końca kartki tak jak to się dzieje w HP 1100, a nie
> zostawiała 1,5 cm marginesu, czy jest to możliwe w tej drukarce. Drukuję
> na nie z programów dosowych.

A nie możesz skrócić strony tzn zmniejszyć ilość wierszy?
Czy wtedy wydruk będzie do bani? A program z którego drukujesz nie ma
możliwości zadeklarowania podziału stron?
Jak zmienisz to w drukarce to będzie chyba kiepsko wygladało.Jutro się
przyjrzę czy da się to ustawić,bo w tej chwili jestem w domu i nie mam
akurat drukarki.

--
Jacek
Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!