Re: HELP!!! Jaka grafika do 600zł?

Autor: szpon (szpon_at_nospam-gazeta.pl)
Data: Tue 13 Jan 2004 - 15:58:19 MET

Niejaki(a): Maciej Wójcik z adresu <maciej.wojcik_at_NOSPAMpdaclub.pl>
napisał(a):
> 1. GF FX5200 (oczywiscie 128-bitowy), ale to chyba wydajnoscia nie
> grzeszy...
> 2. GF FX5200 Ultra - ktos mi powie, jak tutaj sprawa z wydajnoscia
> wyglada?

Dwa powyższe odpadają, jeżeli chcesz w nowsze gierki grać. FX5200 czy
zwykły, czy z "Ultra" w nazwie to i tak "low-endowe" karty, które
powinny się raczej nazywać np. GeForce 5 MX, albo może raczej DirectX
9.0 GeForce4 MX ;-)

> 3. GF FX5600 - da sie kupic za 600zl?
Raczej nie, chyba, że są jakieś wersje SE, ale wszystko co ma "SE" w
nazwie to badziew ;-)

> 4. Radeon 9100 - niby stary, ale chyba jeszcze dobry (?)
> 5. Radeon 9500
6. Radeon 9600

Osobiście poleciłbym któregoś z Radeonów. Np. R9100 - bardzo tani jak na
swoją wydajność i nadal na tyle wydajny, by grać nawet w najnowsze gry.
Ew. R9600 - cena ok. 550zł. Zresztą tu masz oglądowe porównanie różnych
kart graficznych. Im karta niżej na wykresie, tym mniej wydajna:
http://www.benchmark.pl/artykuly/przeglad_procesorow_2002/wstep.html

--
Piotr Slawinski
Wersja testowa zaawansowanego edytora HTML, JS, PHP (i inne) + retusz