HELP!!! Jaka grafika do 600zł?

Autor: Maciej Wójcik (maciej.wojcik_at_NOSPAMpdaclub.pl)
Data: Tue 13 Jan 2004 - 15:19:32 MET

Witajcie!

Wiem, ze tego typu pytania pojawiaja sie srednio raz na tydzien, ale moze
ktos zechce mi dobardzic jaka grafike i gdzie kupic do 600zl. Po uwage
biore:
1. GF FX5200 (oczywiscie 128-bitowy), ale to chyba wydajnoscia nie
grzeszy...
2. GF FX5200 Ultra - ktos mi powie, jak tutaj sprawa z wydajnoscia wyglada?
3. GF FX5600 - da sie kupic za 600zl?
4. Radeon 9100 - niby stary, ale chyba jeszcze dobry (?)
5. Radeon 9500

Zamierzam tego uzywac glownie do pracy, ale takze od czasu do czasu w jakas
nowsza gierke pograc... Potrzebuje ViVo i (z mysla o zastosowaniach
przyszlosciowych) wyjscie na LCD.

Pomozcie mi wybrac, pliz!

--
Pozdrawiam,