Re: Drgający obraz monitora

Autor: Mariusz (NOSPAM_mk_at_popnet.pl)
Data: Tue 13 Jan 2004 - 15:51:30 MET

> ...pole magnetyczne w pomieszczeniu ma na to wplyw. Po
> prostu zmieniamy czestotliwosc pracy ekranu z 60hz na
> 72-75Hz i problem w zasadzie zanika (oczywiscie chodzi tu o
> sprawe tych urzadzen typu czajnik... ) moja tesciowa czesto
> uzywa piekarnika elektrycznego.. i byla zgroza. Ja targalem
> coraz wieksze UPS-y z roboty i kupowalem coraz lepsze
> listwy, mieszalem w gniazdkach a problem nie ustawal. Zmiana
> czestotliwosci zrobila swoje :-)

Ale ja mam od zawsze 85 Hz i drga przy czajniku.
I fakt ani UPS ani listwy nic tu nie pomagają, no chyba, że wyciągnę wtyczkę
z gniazdka i jade na baterii wtedy nie ma drgań...
Wydaje mi się, że to problem obciążenia linii bo u mnie w bloku jest na
jednej lini kilka gniazdek (np. kuchnia i pokój)...

--
Mariusz