Re: Drgający obraz monitora

Autor: Robert_ (robi66_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 13 Jan 2004 - 15:40:50 MET

> U mnie było podobnie: czajnik 2000W i obraz drga, jak się
wyłączył obraz
> gicior.
> Ale zasilacz też może mieć na to wpływ przez kartę
graifczną...

> --
> Mariusz

...pole magnetyczne w pomieszczeniu ma na to wplyw. Po
prostu zmieniamy czestotliwosc pracy ekranu z 60hz na
72-75Hz i problem w zasadzie zanika (oczywiscie chodzi tu o
sprawe tych urzadzen typu czajnik... ) moja tesciowa czesto
uzywa piekarnika elektrycznego.. i byla zgroza. Ja targalem
coraz wieksze UPS-y z roboty i kupowalem coraz lepsze
listwy, mieszalem w gniazdkach a problem nie ustawal. Zmiana
czestotliwosci zrobila swoje :-)

Pozdrofka
Robert