Re: Radeon 9200 nieudana karta?

Autor: janii (janel_wytnij_to__at_pf.pl)
Data: Tue 13 Jan 2004 - 23:10:09 MET

Radeon 9200 nie udana karta? wrote:

> Złożyłem kompa dla znajomych.Athlon xp 2600, 512 DDR, Radeon 9200 128mb.No i
> na nowo zainstalowanym świeżutkim systemie XP Proffesional nie chce odpalić
> żadna gra dodam że sterowniki do radka pobrałem najnowsze pod xp ze strony
> producenta.Zacząłem przeszukiwać usenet i znalazłem post gościa z tym samym
> problemem.Napisałem do niego i dostałem taką odpowiedź.
>
> "Jak zawiozlem kompa do sklepu z tym problemem, to oni sobie z tym nie
> poradzili choc wymieniali pamiec RAM, nowe sterowniki, inna karta 9200 i nic.
> [...]
otoz sadze, ze ktos cos musial pomieszac przy skladaniu komputera lub
instalowaniu systemu. mam taka karte i jakos gram w to co chce (counter,
wolfenstein i inne) bez zadnych problemow na: plycie dfi, 256 ram,
caviarze i codegenie 300w. tak wiec teoria o zasilce upada. a tak na
marginesie to do gier ostatnio potrzebny jset directx (moze to przez
to?).

--
janii