Zielone pixele na filmach

Autor: Solar (solar21_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 13 Jan 2004 - 14:14:17 MET

Zestaw XP 1700_at_2600, 512 Ram, Herc 9100 64 Mb 128 bit, Win XP Pro. Na
większości filmików w grach (np. KOTOR) na ciemnych tłach w ruchu pojawiają
się zielone kropki ułożone we wzorek: "x x x x x", czasam są to tylko 3
kropki (pixele), ale raczej nie więcej niż 5. Oglądając normalnie filmy avi
czy mpg (komp lub TV) nie zauważyłem tych szlaczków. Karta jest podkręcona
280/275, ale bez podkręcenia też jest taki objaw. Catalysty 3.10, nie
pamiętam, czy na 3.9 też to się pojawiało (możliwe, że nie...(?)).
Temperatura otoczenia nie przekraczała 37-38 st, obecnie nie dochodzi do 30.
Temp procka max 52 st.

PS
Właśnie przesiadłem się znów na cat 3.9 i jest to samo.
Jedyne kodeki, jakie mam w tej chwili zainstalowane, to K-lite codec pack.
Przedtem miałem i Tsunami i divx511...

--
Solar
solar21_at_poczta.onet.pl   GG 1834424