Re: buczenie w głośnikach - ki czort?

Autor: . (mishka_at_na.tlena.mi.wysylac.jakbyco)
Data: Tue 13 Jan 2004 - 11:37:27 MET

MAYDAY wrote:

> to nie zasilacz. Raczej ciężko by było dostać inny, a już na pewno nie
> tanio.
> ja bym stawiał na to że masz tam tak ciasno w obudowie, pozamieniaj sloty
> może pomoże.

eee, 50 Hz wewnątrz kompa - no chyba że masz kartę dżwiękową blisko
zasilacza - co jest raczej wykluczone jeżeli masz standardową obudowę ATX.

1. Wysteruj dobże wejście głośników wysokim sygnałem (min. ~0.7 Vpp) z
doświadczenia wiem że w SB Live musisz ustawić mikser windosowy Wave/MP3
- 100% (0dB), Master Volume 50% (0dB) tu możesz ustawić na 70% równie
dobże. No i oczywiście ścisz pokrętło głośności w głośnikach do
pożądanego poziomu.
Chodzi mi o to żeby zwiększyć stosunek sygnał-brum, poprzez podniesienie
poziomu sygnału.
2. zmień przewody doprowadzające na jakieś z półki hifi, hi-end
3. zmień zasilacz

jak 1 nie pomoże to sprubuj 2 itp

--
   .