Re: Czy warto kupic drukarkę wielofunkcyjną?

Autor: axial (axial_at_poczta.onet_kropka_pl)
Data: Tue 13 Jan 2004 - 10:22:32 MET

Użytkownik "Danonwoj" <AAADanonwoj_at_konto.pl> napisał w wiadomości
> Moim zdaniem warto-mam Lexmark-a X5150 - 600zł. Mniej zajmuje biurka na
> miejscu niż skaner+drukarka, a w takim urządzeniu wielofunkcyjnym drukarka
> tego modelu jest sprzedawana oddzielnie, np. w owym Lexmarku była to
z55se,
> a w HP 2110 to była chyba 3820, więc...

Moim zdaniem to ani z tego drukarka, ani skaner, ani fax.....
Mam HP w pracy (nie pamiętam numeru), ale kupując osobno
1) zapłacisz mniej...co jest trochę dziwne...a za tę kasę kupisz o klasę
lepszą drukarkę i o klasę lepszy skaner...
2) Masz drukarkę i skaner osobno, co ma też zwoje zalety,
    bo np. skaner możesz umieściś w szufladzie i wysuwasz ją wtedy jak go
potrzebujesz.
3) Pobierasz mniej prądu z gniazdka
4) jak ci pójdzie skaner (np. lampa) to nie pozbywasz się wszystkiego na 2
tygodnie....

ax