Re: Głośność dysków seagate

Autor: Nikodem Dyzma (nndyzma_at_interia.pl)
Data: Tue 13 Jan 2004 - 10:28:01 MET

Użytkownik "adach" <adach1_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

Wychodzi więc na to, że z moim słuchem wszystko jest ok?
Żeby było śmieszniej, nowego seagate'a mam w kieszeni z antywibracją (gumowe
mocowania) a starego w zwykłej a mimo to hałas jest odwrotnie proporcjonalny
do spodziewanego. W porównaniu ze starym dyskiem nowy chodzi jak szlifierka.
W dodatku operacji odczytu/zapisu ST40 praktycznie nie słychać, a 80GB
chrzęści jak wściekły.

Obawiam się tylko że Ali ma rację, i wojna z serwisem będzie przypominała
walkę z wiatrakami. No ale cóż, jak nie spróbuję to się nie przekonam...

N.D.