Re: USBy nie chca dzialac na epoxie 8RDA+ i XP

Autor: (szpila_at_SPAMISKOdreamteam.com.pl)
Data: Mon 12 Jan 2004 - 22:59:23 MET

Użytkownik "Kuba Pajerski" <dr_poohatek_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> W akcie desperacji szukam pomocy w nastepujacej sprawie:
> Na plycie 8RDA+ pod XP+SP1+aktualizacje itp. w menedzerze urzadzen mam
> dwa "Standartowy kontroler OpenHCD hosta USB" z ktorych jeden nie daje sie
> uruchomic (kod 10). Dwa porty wbudowane w plyte sa niezywe. Te na sledziu
> podlaczone do gniazdka na plycie oczywiscie dzialaja. Testowalem za pomoca
> joysticka Logitecha, pod USB 1.1. Probowalem roznych sztuczek ze zmianami
> sterownikow, aktualizacjami, najnowszymi poprawkami itp.

mam 8RDA3I (ta sama rodzina bez SATA) mysle ze symbole w tym miejscy nie sa
wazne...
kupilem kompa miesiac temu, poprosilem o zlozenie, przywiozlem do domu i...
przez pol nocy probowalem urochomic dzwiek na plycie...
sterowniki,aktalizacje i nic
poprostu plyta miala zwalony dzwiek i tyle.
panowie w serwisie wymienili plyte i jak reka odjol ;-D

--
Marcin <szpila> Szybilski