USBy nie chca dzialac na epoxie 8RDA+ i XP

Autor: Kuba Pajerski (dr_poohatek_at_interia.pl)
Data: Fri 09 Jan 2004 - 23:09:37 MET

Witam!
            W akcie desperacji szukam pomocy w nastepujacej sprawie:
            Na plycie 8RDA+ pod XP+SP1+aktualizacje itp. w menedzerze urzadzen mam
dwa "Standartowy kontroler OpenHCD hosta USB" z ktorych jeden nie daje sie
uruchomic (kod 10). Dwa porty wbudowane w plyte sa niezywe. Te na sledziu
podlaczone do gniazdka na plycie oczywiscie dzialaja. Testowalem za pomoca
joysticka Logitecha, pod USB 1.1. Probowalem roznych sztuczek ze zmianami
sterownikow, aktualizacjami, najnowszymi poprawkami itp. Nic z tego. Po
usunieciu tego sk... spokojnie system go wykrywa, instaluje sterowniki ale
na koniec nie daje rady uruchomic. W BIOSie mam ustawiona opcje Onchip USB
na 1.1+2.0, ale probowalem juz zmieniac bez efektu. Chyba jestem juz za
stary na takie zabawy :( Jesli ktos z Grupowiczow ma taka plyte i dziala mu
wszystko chetnie bym sie dowiedzial szczegolow ustawien BIOSU, wersji
sterownikow itp.

--
Pozdrowka
Kuba