Re: Jaka drukarka??

Autor: _at_r2r
Data: Mon 12 Jan 2004 - 18:40:45 MET

Łukasz Ledóchowski <lukled_at_tlen.pl> napisał(a):

>Jakie to były Epsony? Drukarka stała bezczynnie?

epson stylus color 800
stylus C60

Drukarka drukowała dorywczo, czyli wtedy kiedy była potrzebna.
Bywało, że przez kilka dni nic nie drukowała, by potem machnąć ryze papieru
na raz.
Ta pierwsza była tak głośna, że jak zaczynałem drukowac w nocy to budziło
sie chyba z pół osiedla...
Po kazdym dłuższym "postoju" (np. kilka dni) - mogłem być pewien, że dysze
są do "czyszczenia".
dodatkowo, nauczony doswiadczeniem kolegi z epsonem sc 600 - nakrywałem te
drukarki pokrowcem (zeby sie nie kurzył papier na ktorym potem miała
drukować).

Teraz korzystam z hp960. Nie musze sie bać o to, że drukarka stoi
bezczynna. Pojemniki były nabijane już po 5 razy najbidniej (atramenty
kupiłem na allegro za grosze - w ilosciach niemal hurtowych hehe). Żadna
dysza sie nie zapchała, drukuje bardzo ładnie, szybko i cicho. Nawet jak
sie coś zapacha, to pojemnik leci do śmietnika, a ja nabijam sobie nowy
pojemniczek świezo wydrukowany w robocie :). Drukarki HP (a przynajmneij z
tej serii co mam) sa bezstresowe ;).

Pozdrawiam!

--
<<<<** @r2r  artur_at_usun-to.symboliczna.net **>>>>