Re: Jaka drukarka??

Autor: Coin (coen_at_interia.pl)
Data: Sun 11 Jan 2004 - 20:23:17 MET

Użytkownik "RaF20v" <raf20vNOSPAM_at_o2.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Zamierzam juro zakupić nową plujkę. Na oku mam HP 5150 lub Canon i450.
> Zamierzam ją używać do pracy w domu, głównie tekst, czasem wydruk jakiejś
> strony internetowej i może czsem jakieś zdjęcie. Dotychczas używałem HP
660C
> ale w końcu odmówiła posłuszeństwa. Co moglibyście polecić?

Kupilem HP 5150 dwa dni temu. Wszyscy 'eksperci' polecali ta atramentowke.
Mnie powiedziano, zeby inwestowac w te z glowica wymieniana przy zmianie
atramentu (zostalo HP i Lexmark zdaje sie), a eksploatacja wychodzi podobno
najtaniej na HP 5150 bo pojemniki z atramentem wieksze.

W krakowskim MediaMarkcie mozna ja bylo dostac za 399zl (taniej sie nie
spotkalem).

pozdrawiam
Coin