Re: Karta Pinnacle Studio - dobry wybór?

Autor: perzot_at_space.pl
Data: Mon 12 Jan 2004 - 18:11:43 MET

jeżeli aluzja jest do mnie skeirowana (a raczej tak) to "kompletnie nie
znasz"
 jest bardziej adekwatnym określeniem do twoich zasad dobrego wychowania!

pozdrawiam i życzę miłego dnia

PS ciekawe na czym się opiera twoje stwierdzenie w stosunku do mnie, bo nie
znalazłem żadnego posta od ciebie PANIE WIELKI ZAROZUMIAŁY ZNAWCO!!!