Re: Samoczynne resety nowego kompa

Autor: Jarek [sQrczak] Skorski (ja_at_wm.-STOPSPAM-pl)
Data: Mon 12 Jan 2004 - 17:27:30 MET

Użytkownik "ARTY_PS" <S451_at_com.pl> napisał w wiadomości
> Wymieniłem kable od HDD (ponieważ od tych restartów rozpirzyła mi
> się tablica FAT32 XP-ka), wymieniłem RAM na inny egzemplarz, wgrałem
> nowy BIOS (najświeższy) ----- problem istnieje nadal.
> Wystepuje raz na jakiś czas - ale średnio na 10 godzin pracy - 1-2
> razy sie resetuje.

moze popacz jaki bsod sie wyswietla ??
ja bymbył stawiał na coś z pamięcia

ale niekoniecznie że walnięta
może masz taktowanie w biosie zle ustawione ??

mialem tak wlasnie i tez mi sie winxp resetowal
i tez zgubil mi tablice patrycji

walnieta pamiec natomiast powodowala u mnie czeste resety
i braki roznych dziwnych urządzeńw menadzerze