Samoczynne resety nowego kompa

Autor: ARTY_PS (S451_at_com.pl)
Data: Mon 12 Jan 2004 - 13:14:51 MET

Witam
Na Gwiazdkę kupilem sobie kompa (platformę) AMD 2200+ BOX , Asus A7N8X-X
oraz 512 MB DDR Kingstona oraz obudowe wraz z zasilaczem 350 W Tracer.
Po złożeniu do kupy okazało sie że sprzęcik w najmniej nieoczekiwanej chwili
potrafi się samoczynnie RESTARTOWAĆ !
Zaznaczam że reszta podzespołów jest sprawna i przed modernizacją działała
poprawnie w innym kompie.
Zreszta i tak jest prawie nowa.

Wymieniłem kable od HDD (ponieważ od tych restartów rozpirzyła mi się
tablica FAT32 XP-ka), wymieniłem RAM na inny egzemplarz, wgrałem nowy BIOS
(najświeższy) ----- problem istnieje nadal.
Wystepuje raz na jakiś czas - ale średnio na 10 godzin pracy - 1-2 razy sie
resetuje.

Po zresetowaniu komputer wyswietla błąd klawiatury !!!
Ostatnio podczas pracy pod XP-kiem zniknęla mi klawiatura z menadżera
urzadzeń.

Sam już nie wiem co i jak.

Może komuś sie nasuwają jakieś sugestie - za ktore będę wdzięczny

Paweł