Re: Jaka karta sieciowa 10/100 ?

Autor: Patefoniq (spam_tutaj_at_interia.pl)
Data: Mon 12 Jan 2004 - 13:42:38 MET

"sofu" <sofu_at_op.pl> wrote in message
> Maja mi zamontowac stale lacze 512 Kbit/s.
> Dadza jakis modem, ale musze kupic karte sieciowa do komputera
obojetnie
> jaka na zlacze PCI z oznaczeniem 10/100 (nie wiem co to oznacza). W
zwiazku
> z tym mam pytanie do bardziej zaawansowanych "sieciowo" kolegow.
> Na co zwracac uwage przy zakupie karty sieciowej 10/100? Czy kupowac
byle
> jaki tani standard, czy tez cos lepszego?
> Czego sie wystrzegac przy zakupie?

Przede wszystkim, to juz tylko takie karty na rynku sa (10/100). Jezeli
bedziesz korzystal tylko z NETu, to rzeczywiscie jakis realtek (jak
trafisz tak jak ja, to dostaniesz LG za 20 zl i z gwarancja dozywotnia).
Nie ma sensu rzucac sie z motyka na slonce. Ta karta styknie Ci nawet na
blokowa siec (do 100m).

--
Pozdrawiam
Piotr Paszkowski