-spamik ? za to ontopic

Autor: Jancio (janoole_at_poczta.fm)
Data: Mon 12 Jan 2004 - 13:41:57 MET

Może ktoś z grupowiczów skorzysta...

Jeśli ktos został uszczęśliwiony (choinka itp ;) Celeronem >= 2 HGz to :
może ma ochotę zamienić swojego Celka na Athlona ?

Interesuje mnie zamiana płyta+proc+cooler(opcja)

Mam MSI K7N2-delta L(nforce2, sound, lan, dual ddr) + Athlon XP 1.7
(daje się podkręcić do ~2150 MHz, nie wiem ile by to było w przeliczeniu
- XP 2.6+ ?
U mnie w każdym razie chodzi na nominalnej bo i tak się nudzi.

Chciałbym to zamienić na Celerona (co najmniej 2GHz) na jakiejś ludzkiej
płycie pod PIV, dobrze byłoby gdyby miała LAN zintegrowany, najchętniej
gdyby był to box.

Chętni mailem proszę, ew ICQ 10467134 gg 5194951

Acha - to co ja oferuję ma ~3 miesiące, papiery gwarancja - wszystko
sprawne.

jancio