Jak wyczyścić BIOS ??

Autor: Kokopiko (kokopiko_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 11 Jan 2004 - 20:42:22 MET

Załozyłem hasło na SETUP, zapomniałem go.
Chcąc wyczyścić BIOS szukałem odpowiedniej zworki i trafiłem przypadkowo na
taką która za każdym odpaleniem komputera kieruje mnie do SETUP który jest
zahasłowany. Przełozyłem zworke z powrotem ale za kazdym razem automatycznie
odpala mi sie SETUP z pytaniem o hasło.
Nie mam wiec mozliwosci odpalenia systemu.

Nie ma zworki do czysczenia CMOSu.
Płyta to ASUS TUSL2-C.
Bateryjka od ponad doby leży na biurku a hasło nadal wyskakuje. :-)
Co mam robić ??

Pozdrawiam i prosze o pomoc.