Re: wxp nagrywarka cd rom

Autor: Leszek K. (leszek60.wytnij_at_neostrada.pl)
Data: Sun 11 Jan 2004 - 19:44:39 MET

> pomocniczy kanal ide
> urzadzenie głowne typ urzadzenia automatycznie wykrywane
> tryb transferu DMA jezeli dostepne
> biezacy tryb transferu Multi-World DMA tryb 2
> urzadzenie podrzedne
> tryb urzadzenia
> automatycznie wykrywanie
> tryb transferu DMA jezeli dostępne
> biezacy tryb transferu Tryb PIO

Tu jest pies pogrzebany.
Co może być źle:
- wstążka IDE 40-to żyłowa - wymienić na gęstą
- odinstalować z menadżera urządzeń napęd (albo
lepiej oba) dać mu wykrywanie urządzeń (często pomaga)
- zainstalowany jakiś dziwny program do nagrywania
(n.p. stare CloneCD potrafiło nieźle zamieszać)
Podaj szczeguły sterownika CD (szczególnie te nie
M$).
Ten napęd na materze też mi się nie podoba.
Spróbuj może tylko z jednym napędem.