Re: wxp nagrywarka cd rom

Autor: Piotr Kroń (kamilo23_at_tlen.pl)
Data: Sun 11 Jan 2004 - 15:16:28 MET

Użytkownik "dominick" <usunto.dominick_at_plusnet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Piotr Kroń" <kamilo23_at_tlen.pl> napisał w wiadomości
>
> najwazniejsze ze nagrywa z ta sama predkoscia - i tak ma byc

> polecalbym raczej odwrotnie
>
> a pozatym jasniej slonko jasniej
>
> pozdrawiam
>
> Dominik
> chcialbym jeszcze cos nadmienic i dodac w kontrolery ide ata itd.
podstawowy kanal IDE pisze
urzadzenie głowne typ urzadzenie automatycznie wykrywane
tryb transferu DMA jezeli dostępne
biezacy tryb transferu Ultra DMA tryb 5
urzadzenie podrzędne
 typ urzadzenia automatycznie wykrywane
tryb transferu DMA jezeli dostepne
biezacy tryb transferu nie dotyczy

pomocniczy kanal ide
urzadzenie głowne typ urzadzenia automatycznie wykrywane
tryb transferu DMA jezeli dostepne
biezacy tryb transferu Multi-World DMA tryb 2
urzadzenie podrzedne
tryb urzadzenia
automatycznie wykrywanie
tryb transferu DMA jezeli dostępne
biezacy tryb transferu Tryb PIO

jeszcze dla ciekawostki dodam jezeli kopiuje z cd rom to moge uruchomic
programy jakie chce a gdy z nagrywarki to nic móli system powoli pracuje
dysk segate st3shark 40 gb 5400 obrotów 2 mb catche systme xp epox nforce 2
spp 256 ram 333 procek 2000 + xp graf 128 fx gieforce cd rom 52 lg i
nagrywarka 48/24/48 lg prosze o pomoc bo pomysły mi juz sie skonczyly a to
naprawde jest wkurwjajace dodatkowo wgralem sterowniki aspi force 1.70 ale
to nic nie pomogło dzieki