Re: k7s5a trzeszczy z glosnika

Autor: Wiktor S. (wswiktor_at_poczta.fmv)
Data: Sun 11 Jan 2004 - 17:17:52 MET

> Twierdzaca. Inny dom, ulica, dzielnica. Tylko co on tutaj może mieszac?

Chyba może, jeśli na płytę podawane są nieprawidłowe napięcia...
U mnie w sieci jest 238V, aż się boję co będzie jak będą zmieniać z 220 na
230V ;-)
Spaliły mi się już jedna płyta i dwa zasilacze, trzeci chodzi niestabilnie.
BYĆ MOŻE u ciebie jest podobna sytuacja.

--
Azarien
my e-mail address ends in .fm not .fmv