Re: Sposob na cieplego Radka ;)

Autor: Kosiarz (koszni_at_polbox.com)
Data: Sun 11 Jan 2004 - 17:08:03 MET

> ___________________________________
> Moja Radeon 9200 Gigabyte ma radiator i wentylatorek a temperatura
rdzenia
> 32 stopnie btw.... to zalezy od produzenta czy masz wentylator czy nie

W moim R9000 Saphire nie ma wiatraka i na poczatku nic sie nie wiaszalo, ale
przyszly nowsze sterowniki /pewnie podniosly nieco taktowanie/, lato i po
max godzinnym graniu /grafika 3d/ nastepowal zwis - blad directdraw i
wyjscie do windows. Powtorne odpalenie danej gry skutkowalo totalnym zwisem
systemu.
Takze dolozenie wiatraka uwazam za niezbedne - teraz nic sie nie wiesza i
chodzi OK.

Kosiarz