Re: Nie startuje

Autor: M.Muchacki (mattim_at_inf.ap.krakow.pl)
Data: Sun 11 Jan 2004 - 12:20:45 MET

> ok ... czyli mam rozumiec, ze np. jak mu zapodasz bootowalna plytke z
> instalka windowsa to stoi w miejscu (oczywiscie przy ustawieniu jej jako
> pierwszej w kolejnosci do boot'owania) ???
Tak, wypisuje to samo co w przypadku hd "Searching for Boot Record from CD..
OK" i staje. W przyp. flopa tak samo. Raz udalo mu sie wystartowac z flopa
ale zawiesil sie na Scan Disku.

> 1. Jak wygladaja u ciebie napiecia 3.3; 5 i 12V ???
Wydaje sie byc w porzadku. Odstepstwa rzedu 0.1-0.3 V

> 2. Czy przed tym jak juz calkiem padl cos sie dzialo z kompem (jakies
zwisy,
> restarty lub inne efekty) ???
Raczej nei bylo z nim problemow... mam do "opieki" okolo 60 kompow dlatego
nie moge powiedziec na 100% ze wszystko z nim bylo ok. Nikt problemow nie
zglaszal.