Re: Nie startuje

Autor: peterphk (peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl)
Data: Sun 11 Jan 2004 - 12:09:11 MET

> Tak, bez wzgledu na to czy startuje z flopa czy z cd czy w koncu z hd
> wypisuje mi ten sam komunikat

ok ... czyli mam rozumiec, ze np. jak mu zapodasz bootowalna plytke z
instalka windowsa to stoi w miejscu (oczywiscie przy ustawieniu jej jako
pierwszej w kolejnosci do boot'owania) ???

1. Jak wygladaja u ciebie napiecia 3.3; 5 i 12V ???
2. Czy przed tym jak juz calkiem padl cos sie dzialo z kompem (jakies zwisy,
restarty lub inne efekty) ???