Re: POMOCY!!! Bo zwariuje!!! P3 866MHz +ECS P6 ISA 2+ GF2 MX 64MB + SB Live (install XP, 2k) [dlugie]

Autor: Patefoniq (spam_tutaj_at_interia.pl)
Data: Sun 11 Jan 2004 - 00:13:40 MET

Patefoniq" <spam_tutaj_at_interia.pl> wrote in message
> Prosze o pomoc, bo czuje, ze zwariuje.
> Jest godzina 21.45, a ja od godziny 13.30 probuje zainstalowac
> windowsa(XP ENG, XP PL, 2k, 2k Resource KIT). Juz nie wiem co sie
> dzieje. Za kazdym razem inny blad. Doslownie. Najpierw, niby nie mogl
> czytac z plyty(przy kopiowaniu plikow na poczatku instalacji).
Zmienilem
> [...]
> zmieniane (sprawne), plyta+procek+dysk (stanowia komplet, gdzie
> poprzednio byle jak, bo byle jak, ale dzialal 2k prof. a pozniej
> idealnie RH 9.0). Sprzet to tak jak w temacie:
>
> * P3 866MHz
> * ECS P6-ISA2 (muzyka i grafa na plycie - wylaczone w BIOSie na tyle
na
> ile sie dalo)
> * SB Live (sprawny - wyjety z innego kompa)
> * GF2 MX400 64MB (j.w. z tego samego kompa)
> * 256+128 RAM (j.w. z tego samego kompa)
> * HDD 20GB Maxtor ATA133 (slim-jednotalerzowy) - twrzyl komplet z

Jest godzina 00.07, a ja nadal sie mecze. Jest "postep". Tak jak pisalem
windowsy ME i 98 instaluja sie w 15 minut (czyli miodnie). Poszedlem za
rada kolegi i skopiowalem katalog \I386 na dysk. Niestety nic to nie
dalo. Wyjalem grafike, muzyke i pamiec (jedna kosc - na zmiane raz jedna
raz druga). Wszystkie operacje na marne. Bezskutecznie siedze i probuje
zainstalowac windowsy NT. Zwykłe bezproblemowo ida. Moze ktos mial taki
lub chociaz podobny przypadek? Juz nie wiem gdzie moze lezec przyczyna.
Jeszcze z godzina i albo ja, albo komputer wyladuje za oknem.

--
Pozdrawiam
Piotr Paszkowski