Irytujacy Radeon :-( , czarno bialy obraz [po lekturze w googlach]

Autor: topek (topek$$$bezspamowy$$$_at_post.pl)
Data: Sun 11 Jan 2004 - 00:19:04 MET

Przejzalem archiwum i problem czarno bialego obrazu z radeonow na
telewizorze widac, dosc popularnym jest. Niestety rozwiazania nie znalazlem
dla swojego problemu. Ekspertem jawi sie tutaj niejaki Kris. Czytalem opis i
na http://twojepc.pl/artykuly1.php?id=wojny_klonow&strona=2 ale ja uzywam
chincha a nie euro-zlacza.
Po tych tlumaczaniech poczatkowych sprawa wyglada tak:
Mam radeona 8500 LE Herculesa. Kupilem dzis przelotke S-Video - Chinch
(composite). Co dziwne ta przelotka ma tylko 4 piny a nie 6 jak wtyczka na
karcie graficznej, moze tu lezy przyczyna ?
Pod ta przelotke podpiety mam kabel chinch, z drugiej strony rowniez chinch
wchodzi w telewizor.
Problem nie lezy raczej w kablu, to kabel kupiony, nie robiony a pojedynczy
chinch jest prosty jak budowa cepa.
Na takim zestwie, stary poczciwy GeForce 2 Mx pokazywal obraz w kolorze
(wystarczylo zmienic z NTSC na PAL) a to cudo (coraz bardziej mnie wkurwia
:-( ) nie potrafi.

Kombinowalem ze wszystkimi PALami od a do z. Obraz nadal czarno bialy jest
:-(

Co mam zrobic? Jakby sie dalo, Radeon dostal by w ryj dzis ode mnie. Co za
padlina....

--
sfrustrowany topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
|- Laga "gaz, gaz, gaz na ulicach" + naklejka jedynie sluszna