Re: Liczenie ram'u

Autor: Szymon Wróblewski (simon_w_at_NNOSPAAMgazeta.pl)
Data: Sat 10 Jan 2004 - 20:38:18 MET

> Np? Wiekszosc tylko wyswietla ilosc VRAM ze nawet na nie rozgrzanym
> monitorze nie zdazy sie zauwazyc. Jak nawet testuje to nie tak dlugo -
> podajkonketny przyklad karty bo ja z taka, ktora testowalaby VRAM przez
> 5 sek. sie nie spotkalem.
Leadtek Winfast TNT Vanta - kiedys taka mialem, i troche minelo zanim
zliczyla pamiec, napewno bylo to kilka sekund czy 5 nie bede sie upieral,
zreszta te 5 sekund pewnie nie bylo liczone z zegarkiem :)) pewnie 2,3
sekundy a "przedpiscy" wydaje sie ze to 5 sekund. Zreszta jak piszesz
ponizej
pewnie juz tylko nas to interesuje :)))

> Mozliwe ze to sama grafika, ale jak widac pytajacy jest tym najmniej
> zainteresowany to i ja we wrozke bawic sie nie bede :>
Wlasnie :))

> I dalej jest tak samo :/
He teraz juz naprawde powinno byc dobrze :))
Pozdrowienia
Simon