Re: Liczenie ram'u

Autor: Michal Bien (mbien_at_wywalto.uw.edu.pl)
Data: Sat 10 Jan 2004 - 19:39:02 MET

Szymon Wróblewski <simon_w_at_NNOSPAAMgazeta.pl> wrote:

> Ten 5 s to nie jest kolosalny czas, tyle przy pewnych kartach
> graficznych moze trwac zreszta

            Np? Wiekszosc tylko wyswietla ilosc VRAM ze nawet na nie rozgrzanym
monitorze nie zdazy sie zauwazyc. Jak nawet testuje to nie tak dlugo -
podajkonketny przyklad karty bo ja z taka, ktora testowalaby VRAM przez
5 sek. sie nie spotkalem.

> ow "przedpisca" pisal rowniezze: "objaw znika gdz z powrotem wsadze tnt"

            Mozliwe ze to sama grafika, ale jak widac pytajacy jest tym najmniej
zainteresowany to i ja we wrozke bawic sie nie bede :>

> Uff faktycznie, puscilem tego posta op reinstalce przed
> zainstalowaniem poprawek, teraz powinno byc dobrze

            I dalej jest tak samo :/

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien_at_mail.uw.edu.pl