Re: DVD-R

Autor: Cyprys (cyprys_at_gisz.net.pl)
Data: Sat 10 Jan 2004 - 16:16:14 MET

To ile zmiesci sie muzyki zalezy w tym przypadku od formatu
> zapisu (przy probkowaniu 24bity i 192KHz zmiesci sie tam okolo 74min). W
> przypadku slabszej jakosci czyli 24bity i 48KHz bedzie to ponad 250min.

Czyli można prosić o sprostowanie? Te próbkowanie sie ustawia podczas
nagrywania cz każda piosnka ma swoje jakies tam. Bo ja raczej bede nagrywał
mp3 na format Audio. Nagrywam Nero Burning Rom. Jest jakaś słyszalna róznica
w jakości muzyki w tych dwóch rodzajach próbkowania?

Pozdrawiam
Cyprys