Re: DVD-RW jako jedyny naped?

Autor: peterphk (peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl)
Data: Sat 10 Jan 2004 - 15:25:34 MET

> Forum dopiero zaczalem czytac, i musialem wyjsc, teraz jestem back i
> zabieram sie za kontynuacje. Na razie to dowiedzialem sie tyle, ze lepiej
> uzywac firmowych nosnikow, i w sumie DVD Verbatima czy TDK mozna kupic w
> cenie wynoszacej w przyblizeniu 1,30-1,40zl za 700MB, i imho warto tez z
> tego powodu, ze z cdr ryzykuje w plecy 1zl, a tu za jednym zamachem jak
> zrabie plytke to jestem 7-8zl w plecy.
> Ale w tescie Liteony najlepiej wypadly.

w testach wszystko wypada dobrze ... problemy zaczynaja sie jak sie kupi ten
sprzet:))

> A powiedz mi, czy ten Pioneer jest Twoim jedynym napedem, czy masz
rowniesz
> CDRW, DVD-ROM, tj czy nagrywarka DVD sluzy Tobie tylko do nagrywania DVD,
> czy do wszystkiego.

nie moj pioneer nie jest jednyny:))) mam drugiego:) tyle, ze DVD model 500M.

Pewnie bym nie kupowal tej wypalary, ale po tym jak moj Teac x40
podzielkowal mi
za wspolprace po roku, akurat po gwarancji to dalem sobie spokoj z CD-RW ...
Poza tym jak ktos wiecej danych wypala to dobrze wie o tym ile te CD'eki
zajmuja
miejsca ...