Re: DVD-RW jako jedyny naped?

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 10 Jan 2004 - 15:12:28 MET

"peterphk" <peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl> wrote in message

> widac slabo analizowales:) ... bardzo wiele osob na forum nie lubi tej
> nagrywarki:)

> przekonany,
> gierki
>
> ja proponuje kupic Pioneer'a 106D ... posiadam taka i jestem zadowolony z
> zakupu.

Forum dopiero zaczalem czytac, i musialem wyjsc, teraz jestem back i
zabieram sie za kontynuacje. Na razie to dowiedzialem sie tyle, ze lepiej
uzywac firmowych nosnikow, i w sumie DVD Verbatima czy TDK mozna kupic w
cenie wynoszacej w przyblizeniu 1,30-1,40zl za 700MB, i imho warto tez z
tego powodu, ze z cdr ryzykuje w plecy 1zl, a tu za jednym zamachem jak
zrabie plytke to jestem 7-8zl w plecy.
Ale w tescie Liteony najlepiej wypadly.
A powiedz mi, czy ten Pioneer jest Twoim jedynym napedem, czy masz rowniesz
CDRW, DVD-ROM, tj czy nagrywarka DVD sluzy Tobie tylko do nagrywania DVD,
czy do wszystkiego.
Chociaz w sumie kopiowac DVD z bonusem w postaci "zmien plyte" w srodku nie
jest zbyt kuszaca perspektywa :\

pzdr
Zbyszek