Grafika do 300zł

Autor: AIRMAN (airman_at_WYTNIJTOpoczta.bajo.pl)
Data: Sat 10 Jan 2004 - 13:03:22 MET

Witam,
Temat kart graficznych jest tu dość często poruszany, więc jeśli mój temat
już był to bardzo przepraszam.
Chcę kupić sobie nową kartę graficzną, na www.allegro.pl. Obecnie używam
karty PixelViev Ge Force 2mx 400 32mb. Jako pierwsza w oko wpadła mi karta
Ati Radeon 9200se 128mb ddr, Tv out, nowa nieużywana.
http://allegro.pl/show_item.php?item=19696171
http://allegro.pl/show_item.php?item=19694858
http://allegro.pl/show_item.php?item=19612930
Co o tym sądzicie, czy zaproponowane ceny są dobre? Mi się wydaje, że nieco
ponad 200zł za grafike 128mb ddr to bardzo mało.

Alternatywą mogą być tu karty Ge Force Fx5200 128mb. Właściwie w cenie
poniżej 300zł (nowe) znalazłem tylko dwie:
http://allegro.pl/show_item.php?item=19538919
http://allegro.pl/show_item.php?item=19649688

Lub GeForce4 MX4000
http://allegro.pl/show_item.php?item=19678903

Co o tych kartach sądzicie. Czy są lepsze od wspominanych wcześniej kartach
Ati Radeon? Którą kartę byście wybrali?

Chodzi mi tu głównie o porównanie Ge Force'ów i Radeonów.

Z góry dzięki za pomoc!

--
Pozdrawiam AIRMAN