Re: Zamienilem GeForce 2 MX na Radeona 8500 LE...

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukled_at_tlen.pl)
Data: Sat 10 Jan 2004 - 00:16:23 MET

perszing wrote:

> A dupa dupa...ta gra rwie rowniez na ddrach i GF4Ti.
>
> Osobiscie gralem w NFSU na AXP1,6+ GeForce256 32MB DRR i 512MB SDRAM,
> wszystkie detale na low (bo grafika juz za stara) i gra chodzila super
> plynnie w rozdzielczosci 1024x768, oczywiscie pomijajac stale momenty
> gdzie komputer doczytywal z dysku, ale wtedy rwie praktycznie zawsze
> w tym samym miejscu wiec...to wina gry.

Czyli twierdzisz, że skakanie to nie była wina karty tylko gry? Raczej
nie. Myśle, że koledze nie chodziło o rwanie spowodowane bugami gry, bo
to praktycznie nie przeszkadza(przynajmniej mnie), tylko o słaby
sprzęt. Poza tym on gra na full details i różnica miedzy GF2MX a
R8500LE powinna być spora. Grałem w ta gre na 9100 i działała dobrze
nawet w wysokich detalach(chociaż nei na maksa). A praca GF2MX w tej
grze to porażka

--
# Łukasz Ledóchowski lukled_at_tlen.pl GG:503647
# Duron 1600 @ Athlon XP 2000 MHz (10x200)