Re: PIII 1GHz - podkręcanie

Autor: Norbert (norbert.kaminski_at_wp.pl)
Data: Fri 09 Jan 2004 - 20:58:59 MET

W artykule news:btlmka$ku8$1_at_korweta.task.gda.pl,
niejaki(a): whitez z adresu <whitez_at_o2.pl> napisał(a):

> na forum wyzej wymienionym taki zasilacz raczej nie spotka sie z
> aprobata:) 250 to ponizej minimum ,chociaz ja mam identyczny jak twoj i
> krece bez problemu Athlona Thunderbird 1000 ,na 1266 dalej plyta nie
> pozwala ,cooler jednak zmienilem bo sie wieszal i terz normalnie mam
> okolo 35
> pzdr

Tyle ze ten enlight 250 jest napewno mocniejszy niz 300W codegen
zasliniaczopodobny.
Wspomnialem juz ze to stary komp ktory chce poprostu podkrecic by dzialal
ciut szybciej i nie do gier bo do tego mam nowego kompa. Poprostu nie wiem
czy tylko przez FSB podnoszenie moge podkrecac bo takie opinie slyszalem
ze te procki tylko FSB da sie podkrecic.
Kiedys go juz na chwile krecilem ze 133 do chyba 145...bylo cos kolo
1230MHz i dzialalo ok , powyzej sie nie uruchamial.
W kompie procz grafiki na AGP bedzie tylko modem i karta sieciowa w
portach PCI i to sie o nie boje ze im moze zaszkodzic podkrecanie.
Poprostu chce z tego kompa zrobic dzialajacy 24/h ktory bedzie sciagal z
internetu pliki ... potem juz po sieciowce przegranie plikow do nowego
kompa i tyle.
No i czasem do jakichs mniej wymagajacych prac ktore nie wymagaja uzycia
tego co mam w sigu.

--
******* norbert.kaminski_at_wp.pl **** gg:1334053 **********
** PIV3GHz, 1GB-HYPERX, ABIT IC7 MAX3, CHIEFTEC 420W ****