Re: Filtr na monitor - jaki?

Autor: Witiia (KASUJwitiia_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 09 Jan 2004 - 22:19:43 MET

Dnia 2004-01-09 22:14, Użytkownik JarekJ napisał:

> można jeszcze dostać AG 400 polaroida - ten jest najlepszy - w
> przeciwieństwie do CP-90 i podobnych, da się wyczyścić i nie zostają plamy
> (rozjaśnienia - okropność)> Dlatego nie polecam serii CP

całkowicie się nie zgadzam. Używałem przez kilka lat i nie miałem
żadnych plam ani rozjaśnień. Po prostu czyści się suchą szmatką lub od
czasu do czasu dołączonym płynem. A jeśli filtr można czyścić byle czym
to świadczy tylko o tym, że nie ma żadnych specjalnych właściwości i że
to jest zwykłe szkło.
A poza tym, filtr praktycznie się nie brudzi (bo niby od czego? plujesz
na niego jedzeniem?), a jedynie kurzy, więc zwykła sucha szmatka wystarczy.

--
[ Witiia - gg 3154019 ]
# 1700+, K7S5A rev.1, 512 DDR, MSI FX5600 UltraII 128DDR