Re: nowe a stare obudowy ATX - pytanie

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukled_at_tlen.pl)
Data: Fri 09 Jan 2004 - 19:43:53 MET

gupi Jan wrote:

> Witam, moje uszanowanie dla grupowiczow. Przybywam do was z
> nastepujacym zaiste powiadam niespotykanym problemem amen. Chce kupic
> komputer sredniej klasy tj. hehe pozwolcie panowie ze sie najpierw
> pochwale :

>(miedzy innymi )GeForce FX5200 8X 128MB DDR TV-OUT

słabiutko. Jak już

> AMD 2400+ Thorton

nie lepiej Bartona? Thorton pewnie troche tańszy i wbrew pozorom bywa
szybszy od Bartona 2500+, ale Barton ma dużo większe możliwości
podkręcania... Poza tym w w sporej ilości testów bedzie szybszy od 2400+

> Asus A7V600 KT600 DDR400, sata,raid,lan

jak czytałem testy to płyta wypadała słabo:/ Ja mam Epoxa 8KRA2+ za 375
zł i jestem zadowolony:) Bardzo dobra płyta. Ma 4 kanały ide, sata,
raid, lan, firewire, złącze irda, wyświetlacz stanu systemu i jest
naprawde dobra i szybka

> Kingston DDR 256Mb/333Mhz

400MHz kup. Po co oszczędzać 10 zł? Może kiedyś bedziesz kręcił proca i
bedzie d...

> Czy istnieje technicznie taka
> mozliwosc w sensie szeroko stosowanej praktyki a nie teoretyki;) Z
> gory dziekuje za odpowiedz.

Zasilacz sprzed 6. lat najprawdopodobniej będzie śmiertelnym
niebezpieczeństwem dla twojej konfiguracji. Ja bym sie bał coś takiego
uruchomić... Buda dodatkowo bedzie za mała i wentylacja bedzie
słabiutka. Zakładam, że nie kupowałeś jakiejś wymyślnej obudowy 6 lat
temu

--
# Łukasz Ledóchowski lukled_at_tlen.pl GG:503647
# Duron 1600 @ Athlon XP 2000 MHz (10x200)