nowe a stare obudowy ATX - pytanie

Autor: gupi Jan (ILoveYou_at_mr.Frodo)
Data: Thu 08 Jan 2004 - 21:35:06 MET

Witam, moje uszanowanie dla grupowiczow. Przybywam do was z nastepujacym
zaiste powiadam niespotykanym problemem amen. Chce kupic komputer sredniej
klasy tj. hehe pozwolcie panowie ze sie najpierw pochwale : (miedzy
innymi )GeForce FX5200 8X 128MB DDR TV-OUT
AMD 2400+ Thorton
Asus A7V600 KT600 DDR400, sata,raid,lan
Kingston DDR 256Mb/333Mhz
Tak sie tez szczesliwie sklada ze jestem juz szczesliwym posiadaczem
komputera w obudowie ATX sprzed lat dobrych 6. Wiec pytanie pojawia sie
takie: jak juz z pewnoscia wiekszosc sie zdolala domyslic (ale postawie je
dla upierdliwych) Czy mozna wykozystac stara obudowe sprzed lat kilku do
nowej plyty i innych podzespolow? Czy moze sa roznice w zasilaniu,
okablowaniu itd? Czy istnieje technicznie taka mozliwosc w sensie szeroko
stosowanej praktyki a nie teoretyki;) Z gory dziekuje za odpowiedz.