Re: Największa porażka z komputerem.

Autor: Mad_Lamer (atarian_at_o2.pl)
Data: Fri 09 Jan 2004 - 19:38:44 MET

Ja niechcący przerzuciłem przełącznik w zasilaczu na 110v. Komputer chwilę
popracował, a potem wiadomo co :) Zakopciło cały pokój ;) Na szczęście był
to stary komputer 396 i do tego nie mój :] Co ciekawe ten komputer jeszcze
działa, tylko że stacja dysków cosik nie czyta flopa. Może dlatego, że kabel
jest lekko przytopiony? ;) Choć jakoś nie sądzę, że to mogło się stać w
trakcie uszkodzenia zasilacza. W każdym razie właściciel tego kompa na pewno
nie pozwoli mi się temu przyjrzeć :)

Pozdrawiam
Mad_Lamer