Re: Chieftec 360W DF

Autor: Sniper (sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 09 Jan 2004 - 18:23:41 MET

Użytkownik "peterphk" napisał:

> I nie dziala to w ten sposob, ze jak spadnie troche napiecie
> to juz wykrywa, ze trzeba przelaczyc na 110V tylko dostosowuje
> sie poprostu do warunkow zasilania przez caly czas

Widzisz, problem w tym, że podczas podłączania drugiego zasilacza
miałem cały czas wpięty do jednego z gniazdek w tej samej listwie
multimetr mierzący napięcie i ani przez chwilę nie spadło poniżej
219 V i nie przekroczyło 221 V, zatem nie był to raczej problem
skoków napięcia.

--
                        Pozdrawiam, Sniper